"כל ההכנה של הדיסק הייתי בלחץ 'מה מנחם טוקר יגיד'"

    "אני עובד על הדיסק הזה שנתיים וכל הלחץ שלי זה 'מה יגיד מנחם טוקר על השירים'. אני נרגע שאתה אוהב את השיר" אומר בשמחה פרידמן "אתה יודע לבחור שירים" אומר טוקר ופרידמן מגיב בחיוך שאפשר גם לשמוע.
    עמית דניאל 11 Comment on "כל ההכנה של הדיסק הייתי בלחץ 'מה מנחם טוקר יגיד'"

    בני פרידמן מספר למנחם טוקר ב"זמן אוויר" על הדיסק החדש, השיר הסוחף וגם, למה הוא היה כל כך בלחץ בעת הקלטת האלבום? • "באתי מכינוס השלוחים, איך אפשר להיות בלי אנרגיה?"

    "אני עובד על הדיסק הזה שנתיים וכל הלחץ שלי זה 'מה יגיד מנחם טוקר על השירים'. אני נרגע שאתה אוהב את השיר" אומר בשמחה פרידמן "אתה יודע לבחור שירים" אומר טוקר ופרידמן מגיב בחיוך שאפשר גם לשמוע.
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בני פרידמן עומד לקראת אלבום חדש ומנחם טוקר החליט שזו סיבה מספיק טובה להעיר את פרידמן בשעה מוקדמת, בהתחשב שהאחרון מתגורר בפאתי ניו יורק.

    לשאלת טוקר אם פרידמן פירגן לעצמו כבר קפה הבוקר ענה פרידמן "אתה הקפה שלי. עוד לא שתיתי קפה הבוקר" אך משהו היה תמוה. האנרגיות שנשמעו מעבר לקו הטלפון היו גבוהות בשביל מישהו שזה עתה התעורר ופרידמן תמה בחזרה "באתי מכינוס השלוחים, איך אפשר להיות בלי אנרגיה?" שאל והוסיף "הופעתי עם נמואל הרוש ואלי מרכוס בן דודי. כינוס השלוחים זה דבר מדהים. פעם בשנה קבוצת היהודים שבכל השנה עמלה על להאיר את העולם באור יהודי, באה פעם בשנה להתקבץ יחד ולהעניק כוחות האחד לשני. רוקדים שרים מרימים 'לחיים' ויחד זה נהיה 'פאברענגן' אחד גדול".

    כשטוקר מספר לפרידמן כי רשמיו מהשיר החדש שהוציא "עברי אנוכי", נפלאים. נשמעת אנחת רווחה מהעבר השני של הטלפון ופרידמן פולט "אני עובד על הדיסק הזה שנתיים וכל הלחץ שלי זה 'מה יגיד מנחם טוקר על השירים'. אני נרגע שאתה אוהב את השיר" אומר בשמחה פרידמן "אתה יודע לבחור שירים" אומר טוקר ופרידמן מגיב בחיוך שאפשר גם לשמוע.

    "בע"ה בדיסק הזה יש שלושה עשר שירים" מספר פרידמן "השיר הזה של ארי גולדוואג והוא זה שיודע לעשות להיטים. זה שיר עצמתי מאד בו אנחנו אומרים לכל העולם 'אנחנו יהודים. אנחנו בנים יחדים של הקב"ה וזה לא ישתנה' זה מיוחד"

    הריאיון נקבע בכך שטוקר ופרידמן סגרו שעם בואו של פרידמן לארץ יתקיים ספיישל מיוחד בתכנית "מוצ"ש חי", שיעסוק באלבומו ושיריו של פרידמן.

    האזינו:



    11 תגובות

    מיין תגובות
    1. 11

      שזה יהיה הלחץ שלו כל החיים

    2. 9

      יפה אבל למה לעדות את טוקר אליל? אנשים קחו לתשומת ליבכם….

    3. 8

      השיר מהמם!!!!!
      תעלו אותו לאתר שלכם, או שתשימו אותו הרבה בקול חי מיוזיק

    4. 6

      שיר מכוער כרגיל!

    5. 3

      שיר מקפיץ מעורר נותן חשק לקום ולרקוד!!!!
      שירבו שירים כאלו.